Support Engineers

YoungOrange Support Engineers worden allemaal getraind aan de YoungOrange Academy. Alle Support Engineers voldoen aan de instroomnorm van YoungOrange op werk- en denkniveau. Steevast wordt iedere Support Engineer gecertificeerd in:

  • Microsoft 365 Fundmentals (MS-900)
  • Microsoft 365 Accociate (MD-100 / MD-101)
  • Azure Fundamentals (AZ-900) 

Servicedesk

Onze Support Engineers worden voornamelijk ingezet op Eerste Lijnswerkzaamheden. En dan gaat het dus om bijvoorbeeld servicedeskactiviteiten zoals wachtwoorden resetten en AD(Active Directory)-aanpassingen doen. Belangrijk binnen dit type rollen is geduld, klantvriendelijkheid en CX. En dat snappen ze als geen ander.

Skilled Servicedesk

De Support Engineers die inmiddels een aantal certificaten hebben behaald, zullen al meer skilled werkzaamheden willen uitvoeren. Zo zien we dat  servicedesks met een fixed-rate van 70% tot 80% uitermate geschikt zijn voor onze Support Engineers die al wat verderop in het IT-leerpadprogramma zitten. 

Tijdelijke inhuur hoeft niet duur te zijn. Zolang de kosten transparant zijn en je weet welke kwaliteit je in huis haalt. 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

© YoungOrange. Alle rechten voorbehouden.