Skip to main content

Word een basisspeler in team support

Als Support Engineer werk jij vooral aan Eerste Lijnswerkzaamheden. Denk aan servicedeskactiviteiten zoals wachtwoorden resetten en AD(Active Directory)-aanpassingen doen. 

YoungOrange biedt jou het ontwikkelingsprogramma dat jouw IT-carrière in een hogere versnelling brengt. Of je nu al enkele jaren ervaring binnen de IT hebt, of je nog maar aan het begin van je carrière staat. Met de Academy helpt YoungOrange jou door middel van persoonlijke coaching, trainingen en certificaten, zoals Microsoft 365 Fundmentals (MS-900), om de ideale basis te leggen voor een succesvolle IT-carrière. 

Zo maken we je een heuse Support-koning… Om je daarna te laten doorstromen naar team Cloud

Officiële certificaten

Een ‘bewijs van deelname’ betekent niks en is niet voldoende. We werken uitsluitend met officiële certificaten die door Microsoft worden uitgegeven. Hierdoor garanderen we jou een solide basis – één waarop je altijd kan terugvallen. 

Leren en werken

Training-on-the-job dus, afgewisseld met klassikale bijeenkomsten en studeren in je eigen tijd. Een ideale mix van werken en leren. Begeleid door onze Learning & Development Managers, die zich aan jou committen.

“COMPLIMENTEN. GEEN TWEE OPDRACHTEN ZIJN GELIJK. GEEN TWEE SITUATIES ZIJN GELIJK. GEEN TWEE OPLOSSINGEN ZIJN GELIJK. MAAR JULLIE INZET WAS WEL WEER ALTIJD GELIJK!”

Contact

Zie jij het wel zitten om je carrière bij YoungOrange te vervolgen? Laat je gegevens achter en we nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op om te praten over de mogelijkheden.