Skip to main content

Leon

  • Naam: Leon
  • Bouwjaar: 1998
  • Woonplaats: Alkmaar
  • Rijbewijs: ja
  • Hobby’s: Sport, voeding, vrienden
  • Rol: Servicedeskmedewerker, Cloud-engineer

Ik ben een sociaal persoon die voldoening haalt uit het kunnen helpen van andere mensen met hun problemen. Ik heb affiniteit met de voortdurende veranderingen binnen de wereld van computers, internet en alle technologieën die daaromheen draaien, nauw contact met mijn collega’s en klanten zijn voor mij echt een must. Buiten mijn werkzaamheden om hou ik mij graag bezig met sport, voeding en het meeste uit mezelf halen. Met een achtergrond als Onsite Support Engineer in de retailsector, heb ik geleerd dat effectieve communicatie met alle betrokken partijen essentieel is. Mijn aanhoudende passie voor technologie drijft mij om steeds de meest efficiënte oplossingen te vinden voor uitdagingen die zich op elk moment kunnen voordoen. Het bieden van hulp en het samen brainstormen over verbeteringen of oplossingen voor problemen geeft mij grote voldoening.

Opleiding(en)

MBO 4 ICT Beheer

Certicifaten

Verwacht: MD102, ITIL V4, AZ900, MS900

Laatste ervaring
Juni 2021 – April 2024: Siebel Jeweliers: Beheren en implementeren van het IT landschap voor 48 winkels en kantoren zoals • Nieuwe winkels openen/verhuizen, oplossingen zoeken naar de wens en behoefte van gebruikers en winkelmedewerkers, problemen opsporen en proactief herstellen, ondersteuning op afstand of op locatie; • Communiceren en het controleren van externe partijen om conflicten te voorkomen en het verwachte resultaat te kunnen behalen; • Flexibel om kunnen gaan in een werkomgeving waarbij planningen en deadlines met regelmaat drastisch kunnen veranderen; • Op een correcte manier prioriteiten stellen in een situatie waarbij meerdere problemen zich tegelijk voordoen; • Gebruikers voorzien van technische begeleiding en instructies, inclusief gedetailleerde technische specificaties voor configuraties en probleemoplossing; • Oplossen printer/scanner problemen Brother