Skip to main content

Servicedesk Support Engineer

21 september 2019

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” id=”solliciteer” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”2/3″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]De functie in het kort

Je bent een (net) afgestudeerde IT-er en wil graag de volgende stappen zetten in jouw IT carrière. Dat kan je het beste doen door gelijk aan de slag te gaan met het oplossen van diverse incidenten. Hierdoor leer je snelle en concrete oplossingen te geven op zeer uiteenlopende IT vragen. Je zult soms collega’s om hulp moeten vragen, wat werken in een teamverband extra leuk maakt. Verder krijg je de mogelijkheid om door te groeien. Doordat je vanuit YoungOrange ook nog eens ondersteund wordt in het behalen van certificaten, kun jij je carrière vliegend beginnen!

Wat moet je kunnen:

  • Minimaal MB0-4;
  • 1 à 2 jaar werkervaring is prima, geen werkervaring kan ook;
  • Kennis van Windows 7 & 10;
  • Communicatief vaardig, flexibel, klantvriendelijk en analytisch.
  • Beheersing van Nederlands in woord en geschrift.

Dit krijg je:

  • Salaris tussen 1.800,- en 2.200,- euro per maand, afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • Volledige reiskostenvergoeding;
  • Opleidingsbudget (te besteden bij YoungOrange Academy, zo kun je hier jouw ITIL halen maar ook Windows of andere certificaten waar jou interesse ligt);
  • Doorgroeimogelijkheden naar andere functies binnen IT;
  • Kans om aan de slag te gaan bij een groot bedrijf, waar je snel veel kan leren en met leuke collega’s kunt samenwerken.

Wat doe je:

  • Oplossen van binnenkomende incidenten;
  • Escaleren van 2de en 3de lijns incidenten aan jouw collega´s;
  • Kennis van ITIL toepassen in jouw werk;
  • Samenwerken in een team van andere servicedesk engineers en systeembeheerders.

Interesse? Solliciteer direct of bel/mail/app naar ons voor meer informatie!

Florence: 06-24193069/ florence@youngorange.nl[/vc_column_text][nectar_btn size=”large” button_style=”regular” button_color_2=”Accent-Color” icon_family=”default_arrow” url=”#solliciteer” text=”Solliciteer op deze vacature” margin_top=”40″][vc_column_text]Wil jij YoungOrange nog beter leren kennen? Lees hier over onze organisatie.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column enable_animation=”true” animation=”fade-in-from-right” boxed=”true” column_padding=”padding-3-percent” column_padding_position=”all” background_color=”#3f3f3f” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ font_color=”#ffffff” column_link_target=”_self” column_shadow=”small_depth” column_border_radius=”10px” el_class=”wittetekst” width=”1/3″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” delay=”400″][vc_column_text]

Solliciteer

[/vc_column_text][divider line_type=”No Line” custom_height=”30″][contact-form-7 id=”160″][/vc_column][/vc_row]