Skip to main content

Standplaats: Ede

1e Lijn Servicedeskmedewerker – Ede

Introductie

Als mensen jou aan de telefoon krijgen, hangen ze altijd met een glimlach weer op. Als 1e Lijn Servicedeskmedewerker help jij eindgebruikers op weg. Of dit nu betekent dat je de vraag zelf kunt oplossen of dat je dit door moet zetten naar je collega’s, jij weet wat je te doen staat. Doordat je nu al zeker een jaar werkervaring hebt als 1e Lijn Servicedeskmedewerker, ben je toe aan een volgende stap. Bij YoungOrange zorgen we ervoor dat jij die stap kunt maken. Hoe? Dat lees je in deze vacature!

Lees verder

2e Lijn Servicedeskmedewerker – Ede

Introductie

Bij ieder telefoontje of ticket ga jij altijd voor de optimale oplossing; de eindgebruiker is koning! Als 2e Lijn Servicedeskmedewerker behandel je vragen vanuit de 1e en 2e lijn, waar dus ook vrij complexe vraagstukken tussen zitten. Gelukkig beschik jij inmiddels over de juiste kennis en ervaring om hier mee om te gaan. Als 2e Lijn Servicedeskmedewerker ben jij voor de next step in jouw carrière!

Lees verder