Skip to main content

Joey

  • Naam: Joey
  • Bouwjaar: 2001
  • Woonplaats: Haarlem
  • Rijbewijs: ja
  • Hobby’s: Sporten, OnSite Support
  • Rol: Servicedeskmedewerker, On Site Support

Ik ben een jonge ICT-liefhebber van 22 jaar oud, die altijd hard werkt en het liefst met een duidelijk doel voor ogen. Na mijn afstuderen aan MBO ICT Beheer, heb ik een stevige basis gelegd en waardevolle ervaring opgedaan door hardware reparaties uit te voeren en tickets snel en effectief op te lossen voor tevreden klanten. Goede communicatie is voor mij essentieel bij het bijdragen aan het succes van een team. Door het volgen van het juiste proces en soms creatief te denken, komen efficiënte oplossingen tot stand. Ik deel graag mijn kennis en ervaring om anderen te inspireren en mee te krijgen in het proces.

Opleiding(en)

MBO 4 ICT Beheer

Certicifaten

ITIL V4, MS900 (verwacht: MD102, SC900)

Laatste ervaring
Oktober 2023 – April 2024: Tata Steel, Support: • 1e lijn support per telefoon en via de mail; • Het beantwoorden van vragen van klanten of gebruikers over technische problemen en het bieden van oplossingen; • Tickets aanmaken, doorlezen en doorzetten; • Uitleg geven over OneDrive en het gebruik van Outlook verbeteren; • Het registreren en bijhouden van de gegevens van studenten en medewerkers om een goede opvolging te kunnen doen; • Office 365 installatie en configuratie; • Het oplossen van technische vraagstukken en ondersteuning bieden om ervoor te zorgen dat problemen snel en efficiënt worden opgelost; • Het bijwerken van kennisbanken en dit communiceren naar collega’s en afdelingen; • Gebruikers aanmaken, aanmelden in AD en daarbij behorende drivers instaleren;