Skip to main content

Functie: ICT Servicedeskmedewerker

2e Lijn Servicedeskmedewerker – Amsterdam

Introductie

Bij ieder telefoontje of ticket ga jij altijd voor de optimale oplossing; de eindgebruiker is koning! Als 2e Lijn Servicedeskmedewerker behandel je vragen vanuit de 1e en 2e lijn, waar dus ook vrij complexe vraagstukken tussen zitten. Gelukkig beschik jij inmiddels over de juiste kennis en ervaring om hier mee om te gaan. Als 2e Lijn Servicedeskmedewerker ben jij voor de next step in jouw carrière!

Lees verder

2e Lijn Servicedeskmedewerker – Gouda

Introductie

Je hebt vragen en je hebt vraagstukken. Met dat laatste houd jij je in deze rol als 2e Lijn Servicedeskmedewerker graag bezig. Jij duikt er dieper in, gaat tot het uiterste, alles om ervoor te zorgen dat een moeilijk probleem of een ingewikkelde vraag opgelost wordt. In deze skilled rol ondersteun je je collega’s op de 1e lijn en houd je je eigen tweedelijns tickets bij. Jij bent het pietje precies wat wij zoeken; een functie als 2e Lijn Servicedeskmedewerker in Amsterdam is helemaal iets voor jou!

Lees verder

ICT Servicedeskmedewerker – Lelystad

Introductie

Als mensen jou aan de telefoon krijgen, hangen ze altijd met een glimlach weer op. Als ICT Servicedesk Engineer help jij eindgebruikers op weg. Of dit nu betekent dat je de vraag zelf kunt oplossen of dat je dit door moet zetten naar je collega’s, jij weet wat je te doen staat. Doordat je nu al zeker een jaar werkervaring hebt als ICT Servicedesk Engineer, ben je toe aan een volgende stap. Bij YoungOrange zorgen we ervoor dat jij die stap kunt maken. Hoe? Dat lees je in deze vacature!

Lees verder

Skilled Medewerker ICT – Den Haag

Introductie

De vragen die een ander niet opgelost krijgt; dáár word jij blij van. In deze functie als Skilled Medewerker ICT pak jij juist die kwesties op. Dit betekent een baan vol uitdaging en complexiteit, maar dan wel één waar je veel plezier in beleeft. Samen met jouw collega’s pak jij de vragen die bij jou binnenkomen met beide handen aan. Heb jij in je huidige functie het plafond bereikt en heb je nu echt zin om stappen te maken, dan is deze baan iets voor jou!

Lees verder

2e Lijn Servicedeskmedewerker – Breda

Introductie

Problemen? Jij ziet uitdagingen! Als 2e Lijn Servicedeskmedewerker sta je soms best voor lastige vraagstukken. Gelukkig beschik jij over kennis en ervaring om hier zonder stress goed mee om te gaan. Jij kan het vaak zelf oppakken, maar als dit niet zo is stuur jij het zonder twijfel door naar de juiste afdeling, zodat de eindgebruiker zo snel mogelijk verder kan. Deze functie is helemaal geschikt voor jou als je klaar bent voor de next step in je carrière!

Lees verder

ICT Helpdeskmedewerker – Den Haag

Introductie

Vragen over IT? There you are! Als ICT Helpdeskmedewerker help jij met veel plezier en energie eindgebruikers op weg. Jij analyseert, zet door of lost op. Als ICT Helpdeskmedewerker houd je je hoofd koel op de drukke momenten en houd je overzicht wanneer dit nodig is. Aangezien je inmiddels al zeker een jaar werkervaring hebt opgedaan, ben je toe aan een volgende stap. Wij helpen je daar graag bij, zo behaal je bij YoungOrange meerdere certificaten per jaar en word je intensief begeleid. Iets voor jou? Lees dan de vacature ICT Helpdeskmedewerker verder!

Lees verder

ICT Helpdeskmedewerker – Lelystad

Introductie

Vragen over IT? There you are! Als ICT Helpdeskmedewerker help jij met veel plezier en energie eindgebruikers op weg. Jij analyseert, zet door of lost op. Als ICT Helpdeskmedewerker houd je je hoofd koel op de drukke momenten en houd je overzicht wanneer dit nodig is. Aangezien je inmiddels al zeker een jaar werkervaring hebt opgedaan, ben je toe aan een volgende stap. Wij helpen je daar graag bij, zo behaal je bij YoungOrange meerdere certificaten per jaar en word je intensief begeleid. Iets voor jou? Lees dan de vacature ICT Helpdeskmedewerker verder!

Lees verder

1e Lijn Servicedeskmedewerker – Amsterdam

Introductie

De eindgebruiker van A tot Z uit de brand helpen: als ICT Servicedesk Medewerker pak jij ieder probleem grondig aan. Als eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf voor IT-gerelateerde vragen zoek je altijd naar de juiste oplossing. Kom jij net van school of heb je al enige werkervaring mogen opdoen, maar wil je nu écht aan je carrière werken? In deze functie ga je namelijk niet alleen maar werken, maar ook nog eens vette certificaten halen. Een rol als 1e Lijn Servicedeskmedewerker bij YoungOrange is dan precies wat je zoekt!

Lees verder

2e Lijn Servicedeskmedewerker – haarlem

Introductie

Bij ieder telefoontje of ticket ga jij altijd voor de optimale oplossing; de eindgebruiker is koning! Als 2e Lijn Servicedeskmedewerker behandel je vragen vanuit de 1e en 2e lijn, waar dus ook vrij complexe vraagstukken tussen zitten. Gelukkig beschik jij inmiddels over de juiste kennis en ervaring om hier mee om te gaan. Als 2e Lijn Servicedeskmedewerker ben jij voor de next step in jouw carrière!

Lees verder

IT Support Engineer – Veenendaal

Introductie

Vragen over IT? There you are! Als IT Support Engineer bied jij support aan eindgebruikers binnen de organisatie. Deze rol is veelzijdig en door de ervaring die jij al hebt opgedaan, weet jij het niveau van de supportafdeling naar een hoger niveau te tillen. In de rol van IT Support Engineer analyseer je complexe vraagstukken en los je deze efficiënt op. Bij YoungOrange ga je niet alleen werken; ook ga je je skillset uitbreiden door Microsoft certificaten te halen. Juist deze combinatie geeft jouw volop energie!

Lees verder